tjafan!<3

Hejhej!

Imorgon är de midsommar då... ja det känns vella bra? eller sådär=/ Eftersom att ja är sjuk så är det vell lite tråkk men aja lev livet:D haha!! Idag har jag bakat typ halva dagen :O =) Håller faktist på fortfarande så kan ej blogga så mycket nu.
Men annars har jag också varit hos Samuel(syrrans kille) lite granna när pappa var och handlade, vi körde lite FIFA12 eller ganska mycket FIFA12, haha eftersom att vi typ körde 4-7 matcher men man kan ju köra mera??? men aja,,

Hoppas att ni har haft det bra och skönt idag i sommar värmen! Ja äntligen mera sommar!
Jag kommer inte blogga på hela helgen eftersom att jag kommer vara på landet då och tar inte med någon dator men ska försöka ta lite kort osv.. så lägger in när jag kommer hem!=)
Men nu vill jag bara bli frisk så att jag kan träffa mina underbara söta små älsklingar! Mina kompisar:*
Älskar er grymt mycket så ni ska veta det! saknar er pözzzz <3:* =) =(

Men ska ner ock baka nu så hejdå!
pussss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0