Ny blogg

Hej!

Det här ska vara min nya blogg, som jag antagligen kommer bli bättre på att lägga in flera stycken roliga/intressanta inlägg! =) Jag har haft en blogg innan men jag komm inte in på den längre? Så jag skaffade en ny och då fick den heta så här ( kaarroow.blogg.se ) hoppas att de blir bra?? :P haha..

Iaf, idag har jag inte gjort så mycket, men ska snart iväg för att kolla på en hund som vi kanske ska köpa!! Yhee vill så gärna ha den gulliga hunden, men får vell se hur de  blir? :) Men som ni inte vet men som jag skrev väldigt mycket om i min andra blogg som jag då tog bort, e att ja ä sjuk ... jag har borelia om ni vet va de är? En fästing sjukdom då,, men har fått medicin så de blir vell bra snart hoppas ja? :/

Bloggar mer sen! <3
Pözz!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0