Live, Life

Tjafan!

Jo kan kalla att det här sommarlove tär nästan det sämsta, eller är det sämsta just nu iaf..
Jag är sjuk och har varit det sen fem veckor tillbaka ich det är så tråk! Men sommarlovet kommer bli bra om ungefär två veckor, jo vi har köpt en till hund och då komemr vi att hämta han då :D
Men iaf så kommer det inte bli ett så långt inälgg de här så att ni vet. Jo jag håller på att försöka få fram någon som kan förklara för míg hur man gör en header, jag vill så gärna ha de!!! Så aa jag vet en tjej som som kan göra en header, hon heter Alice ´hon har också en blogg som jag följer och den är as bra så gå in på den ni =) http://aliz.blogg.se/

Men jag bloggar mer sen så hare gött<3
Pözzz:*


min hund och ja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0