Frågor från er och svar från mig <3

Bako

Fråga: Är du kär i någon?
Svar: Nae, tror jag inte


Katja

Fråga: Din bästavän?
Svar: Emma Öjert

Fråga: Favoritfärg?
Svar: Olika? Limegrön(stavning),Rosa,Turkås(stavning)

Fråga: Favoritmat?
Svar: Tacos, pizza osv... (tjock:D)

Fråga: Dom 3 snyggaste killarna?
Svar: Vet inte riktigt? Men Dennis Neymar Berggren, Jonte Eigel och Kevin Irebro

Fråga: Dom 3 snyggaste tjejerna?
Svar: Alla tjejer är skit snygga, men säger några=) Emma Öjert, Katja Mundel Svensson och Alice Björkroht Samelius <3:*

Fråga: Vad tycker du om mig?
Svar: Du är helt perfekt, as snäll kompis, är sjukt rolig, sötast, snyggast, finast, helt jävla underbar + grymt bra på fotboll och finast hår


Anonym

Fråga: Gillar du killar?
Svar: Beror på hur du menar? Men som kompis kan dom va rätt skyssta ibland:D Som kärlek kan dom va bra och dåliga haha?



Anonym tjej

Fråga: Skulle du kunna vara tsm med en tjej om du älskade henne?
Svar: Om jag älskade henne på äkta kärlek ja? Men jag vill helst inte vara lebb, så just nu nää :/


Anonym snygging

Fråga: Är du singel?
Svar: Aaaaaaa...

Fråga: Skämms du för dina föreldrara?
Svar: Azz.. jag brukar inte tänka på det, men nä inte vad jag vet? Och man ska tänka sig för man egentligen ska man inte göra de om man nu gör de? <3



här var några av frågorna och flera hade ställt samma så skrev bara någon person! =)
men jag bloggar sen ska äta lite nu,, hare gött pött :*
Pööözzzz :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0