Alice hääär!


Hejsan alla Karroos läsare, hur är det med er?
Med mig är det bara bra! Jag tänkte fixa lite saker med Karolinas blogg. Jag kommer fixa mer saker imorgon, för jag har varken lust eller ork att lägga ner så mycket tid på det nu. Iallafall, ville bara skiva lite om hur underbar Karolina, eller Lina som hon kallas är. Hon är verkligen en otroligt fin tjej som finns där för mig i alla lägen! Hon är hur snäll som hellst och hennes utseende dödar! Hon är grym på fotboll och jag är så sjukt ledsen för att hon varit sjuk så länge, och är sjuk.. Saknar henne otroligt mycket! Men iallafall, jag kommer fixa lite saker här på Karolinas blogg, tror inte jag fixar så mycket nu, men det kommer mera saker imorgon. Ni får ha det bäst & kolla gärna in min blogg.
Klicka på bilden under för att komma till min blogg! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0