Sommar jobb +

Tjafan! Rubriken säger vell allt? Aa.. sommarjobb eller sommarjobb för typ 1-2 dagar men skiit samma! De är iallafall ett sommarjobb =) Sommarjobbade igår hos bästa tvilling Emmas pappa Johan! Han är Målare och vi fick följa med att måla, as kul =P Kanske ska det idag med får se, hoppas ^.^
Fick iallafall pengar?! och då räknas de som sommarjobb tycker ja iallafall. Aa jag Karolina Grönberg har inte bloggat på några dagar fast att jag skulle de! ;( Dåligt av migg... Men nu när man kan blogga på mobilen ska jag bli bäst på att blogga! 
Men den här morgonen har jag inte gjort så mycket? Typ kollat på Sommarlov och smsat med Emma<3  De var najjsss! Ätit frukost, ja vad har jag kunnat göra mer?? Jo jag har också lekt med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0