Harry&Milo

Tjafään! jaa,, vad kan man säga rubriken säger vell lite:) Jo vi hämtade valpen i lördags, Harryheter han!
Så nu äre Harry & Milo<3här hemma hos min familj.
Men jepp, jag har inte bloggat så mycket och det kan bero på att jag inte haft tid med att blogga,, eller jo jag har vell haft tid men harf inte velat/orkat det den här helgen/veckan. Men ska försöka bli bättre på att blogga som jag sagt typ hundra gånger men så äre!!


Bara upp (ca) klockan 6.00 med Harry, sedan upp och sova till typ 7.30 och sedan gå upp inför dagen! =) Guddaarrrss vad länge han sover :-P eller vad sägs??? 



Bloggar kanske ikväll??!! :S Får vella se,, men lägger in bild på harry och milo imorgon elelr så hejhoppfillipopp!;*<3


Gammal rolig SSSMMMMIIIIIILLLEEE =-) bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0