Det rullar framåt och snart äre dags för att hämta vår nya familjemedlem!

Tjafan! Förlåt för min dåliga uppdatering och ni som läser min blogg är vell kanske inte så nöjda?? Men det kan vara för att förra Torsdagen åkte jag på Fotbollscup! :)) Och jag spelade ju inte men jag var med och hejjade på mitt lag, iallafall!! Och efter cupen drog jag till landet och kom hem därifrån idahh. Så de har varit fullt upp för mig!

Ni kanske förstog rubriken? Aa.. vi ska hämta vår nye familjemedlem på Lördag !!!! yhipppee ;P
Jepp de blir en kompis till Milo så de blir snart 2 st hundar här hemma! Just nu heter hunden Harry hahaa!:)) Får se vad de blir sen om de blir Harry eller inte?! <3  Men just nu vill jag bara att det ska bli Freeeddagg och klockan ska vara 9.00!! Jo därför att <3JUSTIN :* BIEBER<3 biljetterna börjar säljas då och jag måste bah ha en!!! :**:))) Men aja!! Herrå bloggar imorgon någon gång,, får se när? puss och kram:*



Kommer tyver ingen bild idag! =(

pu
sss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0